sâmbătă, 26 decembrie 2009

Leapşa.

1.În ce animal ai vrea să te reîncarnezi ?
În ce animal aş vrea ?! păi…probabil mi-aş alege să fiu un căţeluş super drăguţ,sau poate mi-aş dori să fiu un suflet libertin,o vieţuitoare liberă…
2.Ce ţi-ar lipsi cel mai mult în viaţă ?
Cu siguranţă părinţii..sunt cei mai importanţi pentru mine.Şi poate persoanele apropiate.
3.Ce apreciezi cel mai mult la o persoană ?
Un caracter pozitiv,o personalitate bună…să fie om.
4.Care-i culoarea preferată pentru haine ?
Movul,negrul şi albul. Poate şi altele,cine ştie ?!
5.Trei cuvinte care te definesc ca persoană ?
Numai trei cuvinte ? Păi aş zice prietenoasă,calmă,înţelegătoate.(şi uneori încăpăţânată)
6. O călătorie pe care ai vrea să o faci şi o ţară pe care ai vrea să o vizitezi?
Aş vrea să merg în Franţa,la Paris.Sau poate în Turcia.Sau din nou în Grecia.
7.Citatul/zicala preferată.
Nu ştiu exact.
8.Ce ţi-ar plăcea cel mai mult să faci ?
Cred că mi-ar plăcea să fiu la un party o zi întreagă cu toţi prietenii.
9.Dacă nu ai face ceea ce faci în fiecare zi,cu ce altceva ţi-ai dori să-ţi umpli timpul ?
Cu uitatul la DVD-uri,cu cititul unor cărţi interesante sau diferite activităţi noi.
10.Care e cea mai mare extravaganţă a ta ?
Dacă e vorba de ce am făcut,aş zice toate nebuniile cu prietenii.Dacă e vorba de ce aş face cred că ar fi să fac orice îmi trece prin cap.
11.Ce îţi place să faci atât de mult,încât ai plăti pentru asta ?
Cred că aş plăti pentru o şedinţă de foto inedită (nu ca model,ci pur şi simplu poze realizate de un profesionist.).Sau cred că aş plăti ori să mi se redecoreze camera,ori să îmi picteze camera.Un apus de soar ear fi excellent :D.
12.Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani,ce ai face începând de mâine ?
Aş prefera să nu aflu,pentru că altfel mi-aş dori să termin liceul mai repede şi să intru la facultatea care mi-o doresc.Asta ar fi imposibil într-un timp aşa de scurt,nu ?
13.Dacă ai câştiga un million de euro neimpozabil,ai continua să faci ce faci acum ?
Da,normal.Numai că viaţa ar arăta cu totul diferit.
14.Peste 15 ani,ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine,în cel mai important ziar din ţară ? Care ar fi titlul articolului ?
Aş prefera să nu apară nici un articol.Dar dacă nu pot evita asta ar trebui să scrie “A reuşit tot ce şi-a propus !’’ E bine :-s ?
15.Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară ?
Adică la înmormântare nu ? Păi ar fi interesant să spună :’’Fără ea nun e-am fi distrat la fel.’’
16.Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine ?
Pe cruce ? O nu..nimic ! :D
17.Când erai mică ce le răspundeai celor mari la întrebarea : Tu ce vrei să te faci când vei fi mare ?
Visul oricărui copil : DOCTOR.
Crezi că mai ţin minte ?!
18. Ce ai face dacă ai ştii absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
Merg înainte.
19. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
Nu ştiu.Că am fost o mamă bună şi că i-am învăţat numai lucruri bune pe care,şi ei,la rândul lor,le vor spune copiilor lor.
20. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale ş să îţi iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ţi le-ai adresa?
Ai făcut tot ce ţi-ai dorit ?
Eşti mulţumită de tot ceea ce ai lăsat în urmă ?
Ţi-ai fi dorit o viaţă diferită ?

3 comentarii:

  1. Am furat leapsa asta de pe blog-ul Broscutei :">.Asta sa va amuzati putin :D,in lipsa unei noi parti din povestea mea.Am ramas fara inspiratie,sper ca numai pentru moment.
    Va doresc Sarbatori fericite si multa,multa bucurie ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea...pe blogul meu te asteapta un premiu de Sarbatori...sub el sa dai click pe Vizualizati Aici...acolo vei da peste o felicitare minunata:D

    RăspundețiȘtergere