miercuri, 2 septembrie 2009

Petale de trandafiri.


Da..ce să spun ? Cerul e înnourat,domneşte melancolia care a adus-o toamna,luna septembrie.Simt că...nu ştiu ce simt.Am sentimente de iubire,bucurie,furie,tristeţe...dacă ar fi să aleg din toate acestea unul care să-mi definească starea aş fi mulţumită,dar nu pot.Nu ştiu ce simt ! Dar mi-am adus aminte de primele mele petale de trandafiri.Ele sunt,dar s-au uscat.Probabil că aşa cum sunt,îmi definesc starea.Nu mai au miros,s-a dus de mult,la fel ca şi parfumul Lui.Dar au rămas ele.Nu fac altceva decât să-mi amintească de EL,de tandreţea lui,de sărutul lui fin,de îmbrăţişarea caldă,de surprizele care mi le făcea,de momentele acelea magice care le preteceam împreună,de tot ceea ce-am trăit.Îmi mai amintesc şi de greşelile care le-am făcut.Din cauza lor l-am pierdut,am dat cu piciorul la tot.Nu mai pot să-mi repar greşeala,e şi mult prea târziu.Dar am învăţat să nu mă mai las condusă de plăcere şi atracţie,ci doar să pun preţ pe sentimente ! Din greşeli învăţăm,nu-i aşa ? Dar şi din cauza lor suferim.
Nu mai e nimic de făcut acum.Totul s-a dus.Nu rămân decât cu sentimentele de iubire,bucurie,furie,tristeţe,aşa cum am început.
Dar petalele de trandafiri îmi vor aminti mereu de trecut !

7 comentarii:

  1. deci implicit si titlul blogului meu:)) iti va aminti...

    RăspundețiȘtergere
  2. da :)).stateam acum sa`mi dau seama despre ce vorbesti.mi`am dat seama.
    petale de trandafiri ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. hi hi:)):)):))a fost frumoasa clasa a VIII-a...Doamne, mi-as dori sa se mai repete...din pacate nu se poate...asa ca m-am decis sa profit la max de a 9-a:D

    RăspundețiȘtergere
  4. da.si la mine la fel.a fost frumos,dar s`a terminat cam mult prea repede :-<

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori ne fac sa zambim. alteori dor;
    amintirile au si ele rolul lor...

    Poate daca faci o medie aritmetica a celor 4 sentimente(iubire,bucurie,furie,tristeţe) o sa gasesti un echilibru...

    RăspundețiȘtergere