duminică, 7 februarie 2010

Greşeli.

S-a mai adăugat încă o greşeală în lista mea.E aceeaşi,doar că se repetă.De ce nu mă învăţ minte să n-o mai fac ? De ce încă nu mi-am învăţat lecţia ? De ce îmi fac atât de multe iluzii şi speranţe,cu toate că ştiu că niciodată nu se vor putea împlini ? De ce sunt atât de fraieră ? Până când o să sufăr ?Când o să mi se termine lacrimile ? Când voi seca ? Când nu mă va durea aşa tare ? Când voi înceta să visez ? Când mă voi schimba ? Când voi avea pentru cine să mă schimb ?
De ce întrebările astea stupide ? De ce sunt atât de confuză ? Nici nu înţelegi ce spun nu? Dar chiar nu ştii ce simt….


P.S.: Măcar muzica mă mai ajută :x


3 comentarii:

  1. cand?
    de ce?
    ti-am mai spus...va fi bine !
    trebuie doar sa ne schimbam putin.

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ca trebuie sa schimb ceva la mine !!
    dar nu reusesc :|
    si stii ca acum a inceput sa`mi placa el nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. super melodie...ador melodiile astea...

    din greseli invatam...

    RăspundețiȘtergere